Friday, October 28, 2016

Forex Trading Simulator Gratis Aflaai

Forex Simulator Die Heilige Bybel Tamil Engels is 'n baie nuttige sagteware wat elke Tamil weet Christen behoort. Ek het dit 'n 5 want dit is die enigste Micro kloon ek gevind het en ek is 'n Micro fan. Ek het hierdie sagteware gebruik 'n paar keer. Dit is 'n baie nuttige sagteware. Beste LimeWire wat ek nog ooit gebruik ek dink uitgekom om die jaar 2004-2005 Ek is nie seker, maar dit was die. Ek is 'n groot meester met 'n gradering oor 2250. Ek werk met statistieke en hierdie program nie kul. Onvif is 'n hele verrassing vir my. Ek toets dit en so ver dit is 'n baie goeie oplossing Dit is 'n uitstekende vertaler. Ek het al met behulp dit vir baie jare en ek raai dit. Ek het hierdie program gebruik om dubbele foto's in my versameling vind. Die program is 'n goeie, maar stadig. Dit het 'n groot program in Windows Vista en Windows 7, maar die installasie pakket wil. Groot sagteware, ek sou regtig hierdie sagteware te adviseer om enigiemand wat op soek om model. WHY maklik forex Open 'n ware rekening Deur die keuse van 'n aktiewe handelaar geword, jou demo rekening balans sal nul en alle transaksies data sal uit my rekening / Verklaring verwyder . Jou maklik forex rekening sal outomaties die status van demo handelaar verander om aktiewe handelaar wanneer jy die eerste deposito te maak. Kontak ons ​​by cseasy-forex as jy enige vrae het. Gradeer jou leser om die maklik-Forex webwerf en platform kan sien, kan jy opgradeer jou Internet Explorer 6 (IE6) leser. Ons is nie meer ondersteun IE6 as Microsoft ontwikkeling gestop het vir hierdie leser weergawe. As jy enige vrae het of hulp stuur 'ne ons supporteasy-forex Dankie Die maklik-Forex teamYes, werklik Forex Tester help, spaar tyd en gee jou 'n geleentheid om vinnig te leer en te kyk na die tegnieke en teorieë wat bestaan ​​op die Internet. Jy kan dit uitwerk in sekere omstandighede, en wanneer dit lyk vir jou dat jy somebodys heilige graal en om op 'n hoë emosionele vlak jy dit alles is so baie vinnig op Tester (nie wag gevind vir maande om jou deposito verloor, maar om vas te stel oor die strategie in 'n uur of twee) en verstaan ​​wat reg is nie. En die program bewys dat dit moontlik is om geld te verdien op Forex. Baie dankie vir jou program, ek is bly dat ek dit gekoop het. lees meer. 'N moet-hê hulpmiddel. As 'n prys te lees entoesias, het Forex Tester geweldig help kap op my leerkurwe. Ek het geen ander program wat eintlik kan doen wat hierdie een nie gevind - en glo my, ek het gekyk. Maklik om te installeer en te gebruik. Plus, hul kliënte ondersteuning is die beste Dit is 'n groot program en werklik gaan 'n lang pad vir die toets stelsels sonder om te wag weke tot die resultate te sien. Enige planne vir die bou van een wat dit moontlik maak vir Eminis en Termynkontrakte Ek sal eers in lyn een Goeie dag te koop wees. Forex Tester het my toegelaat om te bevorder in my handel en het my die geleentheid om 'n paar internasionale beginsels van die prys aksie hierdie program is vir diegene wat uniek het besluit om uit te vind wat handel regtig ek sal sien daarna uit om dit te gebruik as 'n tester vir verstaan 'n robot nie, maar selfs dié dinge Ive verstaan ​​met die hulp van hierdie program kan kwalik oorskat. Dankie. Hallo Dankie vir die Forex Tester program. Ek havent spyt die aankoop van dit selfs vir 'n oomblik. Dit help my in die ontwikkeling van handel strategieë. Met Forex Tester dit is baie vinniger om handel te leer. Ive is die gebruik van hierdie elke dag te oefen vir ongeveer 'n maand nou, en hierdie instrument het die beste ding wat ek gekoop het in my FX Trading loopbaan Dit het 'n geruime tyd om die opstel van die templates kaarte, veral vir my strategie, maar sy die moeite werd. Jy het waarskynlik gehoor dit al die tyd, maar ek eerlik wil dit was die eerste ding wat ek gekoop het, aangesien dit 'n geweldige verskil sou gemaak het vir my in die pad af. 'N buite-uitstekende program maak my mitiese by prys aksie. Hou daarvan. Dankie vir die feit dat so 'n wonderlike hulp aan ons handelaars wat nodig het om vinniger te leer. Ek gebruik dit soos skoene, alledaagse, vir die grootste deel van die dag. Ek gebruik dit selfs soms ontspan. Dit vind van 'n hoër waarskynlikheid setups al die tyd help soveel. Weereens dankie. Forex Tester het my baie gehelp om die resultate van my handel te verbeter Ek het meer selfvertroue in die keuse en toetsing van handel strategieë Ek het ook 'n uitstekende geleentheid om die nuwe handelsmerk idees vinnig en kwalitatief te gaan. Op 16 April het uiteindelik gekoop ek die Forex Tester program na 'n lang tydperk van dink oor dit. Nou, 4 maande later, Ive het my eie handel strategie met die hulp van hierdie program wat my bied met 'n nie-te-slegte-inkomste op die Forex mark. Im voortdurend toets van nuwe strategieë wat verbeter tydens die toets. Baie dankie aan al die ontwikkelaars van hierdie wonderlike program. Forex Tester is beslis die beste program vir die uitwerk somebodys handleiding strategie. Na 'n lang tydperk van die werk met Forex Tester opgedoen ek die vermoë om byna voorspel die bewegings op 'n ware kaart. Ook, Forex Tester het my gehelp om te ontslaan n goeie deel van die hopelose strategieë en om my werk mense te verbeter. Ek moet sê dat dit 'n groot hulpmiddel. Selfs al Ive net demoing die proef weergawe Ek is bly ek het dit gevind. Tot dusver het ek havent iets soortgelyks wat didnt vereis 'n hoë maandelikse fooie net in die deur te kry en probeer, of was so té kompleks wat jy voel jy nodig het om 'n programmeerder wees net om jou eerste stap te neem gevind Dit laat iemand in 'n pynlose manier , op te lei en te toets om hul teorieë en strategieë sonder hele nag word vasgeketting aan die Londense vergadering of so moeg en klop daarna dat die New York sessie voel soos nege rondes met 'n bokser asemhaling in jou gesig. lees meer. Sy was 'n lang tyd, sedert 2008, wat Ive is op Forex ek 'n paar keer begin en 'n paar keer het dit vir 'n lang tyd, bloot omdat my resultate veel te wense oor gelaat - wins-verlies is spin rondom die nulpunt. Ek gekoop Forex Tester in die herfs 2013. Ek het begin om dit te gebruik en om my handel strategie te bou. Die program toelaat om die resultate van hul idees baie vinnig sien, en die onderwys proses gaan baie vinniger ervaring en die sesde sintuig is opgehoopte wat nie kan ontvang met die hulp van 'n boek of teoretiese studeer. My stelsel is uiteindelik gebou aan die einde van 2013 en sedert daardie tyd het ek handel winsgewend en stabiel. Ek dink hierdie program as een van die mees voordelige beleggings in my opvoeding. . lees meer. Een lisensie laat jou toe om te werk met Forex Tester op 'n rekenaar. As jy wil om dit te installeer op twee of meer rekenaars, moet jy twee of meer lisensies orde volgens die aantal rekenaars. Jy kan ons sagteware om 'n nuwe rekenaar te beweeg teen geen ekstra koste, in die geval as 'n ou een neergestort of jy 'n nuwe rekenaar gekoop. Net laat weet, en sal ons 'n nuwe registrasie sleutel gratis uitreik en sluit 'n ou een. Jy kan die teks volle Forex Tester End-User License Agreement (EULA) hier vind. Hoe om te installeer / verwyder Forex Tester 3 Jy kan gedetailleerde instruksies oor hoe om Forex Tester hier installeer lees. In die geval as jy nie tevrede is met Forex Tester sagteware (wat is byna onmoontlik) is dit maklik om dit te verwyder in die menu Start → Prestaties Alle programme → Prestaties Forex Tester → Prestaties Verwyder Forex Tester. Die span van Forex Tester Software, Inc. maatskappy is 'n groep van die handelaars, bevoegde programmeerders en beleefd verteenwoordigers ondersteuning. Ons het besluit om ons handel ervaring te deel en dit in 'n verstaanbare vorm vir jou eie voordeel. Ons maatskappy is wat die voorste posisie op die mark sedert 2006 en ons weet vir seker wat jy nodig het as 'n handelaar. Forex Tester is die beste oplossing vir diegene wat hul tyd en pogings op Forex waardeer. Jy kan inligting oor ons maatskappy hier vind. Indien u enige vrae oor hoe om die program te kyk hoe om deel Gebruik op ons webwerf en ook vrae section. Forex Tester is 'n sagteware wat handel bes in die forex mark te gebruik. Dit is ontwerp vir jou om te leer hoe om winsgewend handel te dryf, en om te skep, te toets en verfyn jou strategie vir die handleiding en outomatiese handel. Toets en verbeter jou strategie vir konsekwent en groeiende winste groei vol vertroue in jou strategie, sodat jy 'n duidelike kop kan hou, onmiddellik reageer op handelsgeleenthede en om foute te vermy wanneer jy handel leef later Word 'n ervare en suksesvolle handelaar in minder tyd om te belê in jou sukses FOREX TESTER SAGTEWARE Elkeen wat Forex Tester koop kry die volgende GRATIS Baie eenvoudige metodes om back testing ondervinding op te doen 'n gewilde deskundige adviseur geldbestuur handel stelsel wat bewys kan winsgewend handel te dryf. selfs sonder enige tegniese ontleding betrokke 15 jaar van historiese data 1-minuut inligting oor 16 van die mees algemene geldeenheid pare, goud en silwer 11-stap plan oor hoe om die meeste uit van back testing Witskrif oor te kry hoe om 'n winsgewende strategie noodsaaklik vind voorstelle oor hoe om suksesvol te wees in die reële mark in die toekoms Risiko berekening geldbestuur tafel die Witskrif en die lêer Excel sal jou toelaat om te bly in die mark, selfs as jy aanhou om al jou ambagte te verloor hoe om 'n makelaar Witskrif oor kies die belangrikste komponent van die forex mark Forex Tester 3 is vrygestel Forex Tester opgedoen selfs meer funksies en is selfs makliker ingestel Aflaai gratis demo weergawe en sien vir jouself: LAAI FOREX TESTER 3 die inligting oor die belangrikste kenmerke van Forex Tester 2 wat ook in Forex Tester 3: www. forextester / funksies As jy reeds gebruik Forex Tester 2 dan kan jy die gids oor hoe om jou projekte, templates en data hier beweeg af te laai. Statistiek toon ware prestasie: Jy kan die neem van notas op elke handel (hou 'n handel tydskrif) en die uitvoer van jou handel log vir analise op Excel of ander programme. Theres nie meer nodig om te vertrou op skattings, of selfs op wensdenkery Amateurs moet staatmaak op aannames en glo wat ander hulle vertel. Professionals egter hul besluite wat gebaseer is op feite. Forex Tester sal die harde feite te lewer oor jou strategieë. As 'n strategie is nie winsgewend nie, sal jy vinnig te vind wat met Forex Tester (in teenstelling met die toets in 'n demo rekening). Nou kan jy dit verbeter of te belê tyd in die ontwikkeling van 'n ander strategie. Net so, as jy 'n groot strategie, sal jy wil so gou as moontlik te handel. Forex Tester lewer die resultate wat jy nodig het om dit te doen met vertroue. (Goeie strategie Forex Tester sal jou laat weet Pronto jy kan begin verhandel nou dit sonder huiwering.) Wanneer dit kom by die back testing n handel strategie, die optimalisering van die parameters kan dit van okay om groot. Forex Tester maak hierdie proses makliker as ooit. Weet wat parameters maak jou strategie werk sal nie net die strategie beter te maak, maar dit kan ook help om idees te genereer vir 'n nuwe strategieë. Sluit aan by Forex Testers nuusbrief en ontvang: 7 witskrifte oor sleutelaspekte van handel 3 winsgewende strategieë wat ons getoets het vir jou Die beskrywing van die kern Forex Testers funksies Forex Tester simuleer die forex mark met ongekende realisme. In handleiding toets af, kan jy toets strategieë en op te lei jou handel vaardighede op (gesimuleerde) jaar van data in 'n paar uur (real time). Hoe is dit moontlik Forex Tester werk saam met die aangeteken prys beweging van die werklike forex mark (historiese prys data). Baie soos musiek opnames, kan jy vinnig vooruit, breek of spring reg om die mees interessante oomblikke. Jy kan terug gaan na enige tydstip in die aangeteken prys data, en as jy voorheen 'n toets sessie (projek) gered het, kan jy ook al jou oop ambagte, handel geskiedenis en rekeningsaldo (van jou gesimuleerde makelaar rekening) te herstel by die oomblik van die simulasie. Forex Tester maak voorsiening vir beide beginners en gevorderde handelaars Forex Tester is maklik om te gebruik, maar dit sluit ook 'n kragtige API vir mense wat weet hoe om die program. Handleiding handel stelsel gekombineer STRATEGIEË OUTOMATIESE handel stelsel Ja, regtig Forex Tester help, spaar tyd en gee jou 'n geleentheid om vinnig te leer en te kyk na die tegnieke en teorieë wat bestaan ​​op die Internet. Jy kan dit uitwerk in sekere omstandighede, en wanneer dit lyk vir jou dat jy somebodys heilige graal en om op 'n hoë emosionele vlak jy dit alles is so baie vinnig op Tester (nie wag gevind vir maande om jou deposito verloor, maar om vas te stel oor die strategie in 'n uur of twee) en verstaan ​​wat reg is nie. En die program bewys dat dit moontlik is om geld te verdien op Forex. Baie dankie vir jou program, ek is bly dat ek dit gekoop het. lees meer. 'N moet-hê hulpmiddel. As 'n prys te lees entoesias, het Forex Tester geweldig help kap op my leerkurwe. Ek het geen ander program wat eintlik kan doen wat hierdie een nie gevind - en glo my, ek het gekyk. Maklik om te installeer en te gebruik. Plus, hul kliënte ondersteuning is die beste Dit is 'n groot program en werklik gaan 'n lang pad vir die toets stelsels sonder om te wag weke tot die resultate te sien. Enige planne vir die bou van een wat dit moontlik maak vir Eminis en Termynkontrakte Ek sal eers in lyn een Goeie dag te koop wees. Forex Tester het my toegelaat om te bevorder in my handel en het my die geleentheid om 'n paar internasionale beginsels van die prys aksie hierdie program is vir diegene wat uniek het besluit om uit te vind wat handel regtig ek sal sien daarna uit om dit te gebruik as 'n tester vir verstaan 'n robot nie, maar selfs dié dinge Ive verstaan ​​met die hulp van hierdie program kan kwalik oorskat. Dankie. Hallo Dankie vir die Forex Tester program. Ek havent spyt die aankoop van dit selfs vir 'n oomblik. Dit help my in die ontwikkeling van handel strategieë. Met Forex Tester dit is baie vinniger om handel te leer. Ive is die gebruik van hierdie elke dag te oefen vir ongeveer 'n maand nou, en hierdie instrument het die beste ding wat ek gekoop het in my FX Trading loopbaan Dit het 'n geruime tyd om die opstel van die templates kaarte, veral vir my strategie, maar sy die moeite werd. Jy het waarskynlik gehoor dit al die tyd, maar ek eerlik wil dit was die eerste ding wat ek gekoop het, aangesien dit 'n geweldige verskil sou gemaak het vir my in die pad af. 'N buite-uitstekende program maak my mitiese by prys aksie. Hou daarvan. Dankie vir die feit dat so 'n wonderlike hulp aan ons handelaars wat nodig het om vinniger te leer. Ek gebruik dit soos skoene, alledaagse, vir die grootste deel van die dag. Ek gebruik dit selfs soms ontspan. Dit vind van 'n hoër waarskynlikheid setups al die tyd help soveel. Weereens dankie. Forex Tester het my baie gehelp om die resultate van my handel te verbeter Ek het meer selfvertroue in die keuse en toetsing van handel strategieë Ek het ook 'n uitstekende geleentheid om die nuwe handelsmerk idees vinnig en kwalitatief te gaan. Op 16 April het uiteindelik gekoop ek die Forex Tester program na 'n lang tydperk van dink oor dit. Nou, 4 maande later, Ive het my eie handel strategie met die hulp van hierdie program wat my bied met 'n nie-te-slegte-inkomste op die Forex mark. Im voortdurend toets van nuwe strategieë wat verbeter tydens die toets. Baie dankie aan al die ontwikkelaars van hierdie wonderlike program. Forex Tester is beslis die beste program vir die uitwerk somebodys handleiding strategie. Na 'n lang tydperk van die werk met Forex Tester opgedoen ek die vermoë om byna voorspel die bewegings op 'n ware kaart. Ook, Forex Tester het my gehelp om te ontslaan n goeie deel van die hopelose strategieë en om my werk mense te verbeter. Ek moet sê dat dit 'n groot hulpmiddel. Selfs al Ive net demoing die proef weergawe Ek is bly ek het dit gevind. Tot dusver het ek havent iets soortgelyks wat didnt vereis 'n hoë maandelikse fooie net in die deur te kry en probeer, of was so té kompleks wat jy voel jy nodig het om 'n programmeerder wees net om jou eerste stap te neem gevind Dit laat iemand in 'n pynlose manier , op te lei en te toets om hul teorieë en strategieë sonder hele nag word vasgeketting aan die Londense vergadering of so moeg en klop daarna dat die New York sessie voel soos nege rondes met 'n bokser asemhaling in jou gesig. lees meer. Sy was 'n lang tyd, sedert 2008, wat Ive is op Forex ek 'n paar keer begin en 'n paar keer het dit vir 'n lang tyd, bloot omdat my resultate veel te wense oor gelaat - wins-verlies is spin rondom die nulpunt. Ek gekoop Forex Tester in die herfs 2013. Ek het begin om dit te gebruik en om my handel strategie te bou. Die program toelaat om die resultate van hul idees baie vinnig sien, en die onderwys proses gaan baie vinniger ervaring en die sesde sintuig is opgehoopte wat nie kan ontvang met die hulp van 'n boek of teoretiese studeer. My stelsel is uiteindelik gebou aan die einde van 2013 en sedert daardie tyd het ek handel winsgewend en stabiel. Ek dink hierdie program as een van die mees voordelige beleggings in my opvoeding. . lees meer. Valuta handel is een van die mees ingewikkelde maniere om geld te maak. Om suksesvol te wees in die forex mark, 'n handelaar moet die volgende 3 takke ontwikkel: sielkunde Metode geldbestuur As jou forex opleiding ten minste een van hierdie belangrike stappe behels nie, sal jy beslis verloor in die lang termyn. Ons handel simulator mense toelaat om hul kennis en vaardighede te verbeter in al hierdie areas. Psychology. In terme van evolusie, het die mens nie aangepas is om handel te akkommodeer. Met ander woorde, ons het alles was verskriklik handelaars van die begin af, want ons DNA het nie die nodige eienskappe om doeltreffend te werk gaan. Selfs as jy al die ins en outs van die mark in teorie geleer, jy sal nog nie gereed is om handel te dryf sonder 'n sterk vermoë om jou gedagtes en emosies te beheer. Die enigste manier om werklik te hanteer hierdie gebied is om 'n forex simulator gebruik. Handel simulasie is weg van beter as demo en ware rekeninge. Met demo rekeninge, sal jy moet wag vir ouderdomme om 'n ordentlike bedrag van ambagte oop. Met live rekeninge, sal jy 'n gevoel vir die reële mark te kry, maar omdat jy havent bemeester jou emosies, sal jy hou die handel onlogies en verloor jou deposito baie vinnig. Met ons handel simulator, handelaars het die geleentheid om in 'n opwindende atmosfeer waar hulle nie weet hoe die mark gaan beweeg (soos in die geval van 'n lewendige rekening). Terselfdertyd, kan handelaars wat inligting onmiddellik 'n funksie wat aangebied word deur nie demo rekeninge of live rekeninge te bepaal. In kort, sal ons back testing sagteware jou te voorsien met al die mark analise gereedskap wat jy nodig het om jou strydig natuur in toom te hou. Metode. Die oorvloed van handel strategieë beskikbaar op die internet skep die valse geloof dat jy alles wat jy nodig het. As jy egter probeer om die toepaslike forex simulator, jy sal onmiddellik ontdek dat dit 'n groot leuen. Die oorgrote meerderheid van hierdie sogenaamde winsgewende strategieë wat bloggers en pseudo-handelaars te bevorder kan jy 'n paar winsgewende bedrywe te gee, maar uiteindelik sal hulle 'n beduidende drawdown in jou deposito te skep. Terwyl jy leer hoe om die komplekse wêreld van forex navigeer, die belangrikste reël is dit: Moenie te vertrou nie. As julle ook oop vir wat ander te sê het, loop jy die risiko die gedrang te bring van jou 3 mees kragtige bates: tyd, geld en selfbeeld. As jy kies die strategieë van twyfelagtige bronne nie backtest, uiteindelik sal jy al die geld wat jy gespaar het vir verhandeling verloor. Gevolglik sonder 'n vorm van forex back testing sagteware, jy sal honderde of selfs duisende ure leer oor die forex mark te spandeer sonder toegee enige positiewe resultate. Verder, sonder Forex opleiding sagteware, sal jy uiteindelik gefrustreerd en depressief. Wat normale mense sou wil hul tyd, geld en moeite te spandeer op hierdie vrugtelose taak Daar is net 2 moontlikhede aan jou beskikbaar nou: Óf kies die pad van mislukking of koop wat is waarskynlik die beste handel simulator bestaan ​​en vermy enigiets verloor. Niemand kan jou waarborg dat jy sal leer hoe om handel te dryf met ons handel simulator egter. Dit hang alles af van jou werksetiek, toewyding en vermoë om jou leermetodes en handel optrede ontleed. Dit hang af of jy die regte besluite te neem en vas te hou met hulle. Geldbestuur. Daar is 'n baie slim en gedissiplineerde handelaars wat nog nie daarin slaag om die forex mark. Die rede hiervoor is dat hulle nie 'n ongelooflike waardevolle pilaar in hul beurs: Hulle heeltemal verkeerd verstaan ​​die belangrikheid van geld bestuur. Valuta handel vereis handelaars aan streng reëls met betrekking tot hoeveel hulle kan bekostig om te verloor op 'n enkele handel en hoeveel transaksies wat hulle kan verloor per maand volg. As jy hierdie vaste reëls verontagsaam, of as jy nie genoeg aandag te skenk aan hulle, sal jy nooit jou handel te neem aan die professionele vlak. 'N Mens kan ongelooflike handel besluite te neem, ten volle in beheer van sy of haar emosies en wen die meeste bedrywe. Maar al hierdie dinge sukses kan vrugtelose met 'n enkele handel wat geopen waar die handelaar nie vashou aan die basiese beginsels van geldbestuur wees. Back testing egter toelaat handelaars om hul kennis van hierdie beginsels te bou. In kort, forex opleiding is onmoontlik sonder forex sagteware veral sonder 'n handel simulator. Begin slyp jou geld bestuursvaardighede vandag met die hulp van Forex Tester 3, die beste handel simulator mens kan kry. Korrigeer jou foute. Effektiewe leer oor forex sluit die geleentheid om jou foute reg te stel. Die meeste handelaars nie verstaan ​​dat dit feitlik onmoontlik is om buitelandse valuta te leer deur die gebruik van demo en live rekeninge. Demo rekeninge gee jou 'n kans om forex te leer as jy dekades van die jaar het voor jou, en live rekeninge maak dit onmoontlik vir jou om jou foute reg te stel. Jy het reeds die handel (of reeks transaksies) verloor het, en die forex analise sal jou help om te verhoed dat die maak van die dieselfde foute in die toekoms, maar jy kan eenvoudig nie die afgelope verander. Forex simulators, op sy beurt, kan jy terug in die tyd te neem, sodat jy werklik kan regstel jou foute onmiddellik kan jy jou strategie backtest soveel keer as wat jy nodig het. Dit is die wonderlike forex opleiding sagteware sal jou help om jou foute reg te stel sonder dat jou regte geld. Gedetailleerde Statistiek. Nie net kan jy enige foute youve het op te los, maar jy kan ook jou forex opleiding na 'n hoër vlak met behulp van gedetailleerde statistieke. Ons handel simulator het baie ingeboude parameters om jou handel prestasie te evalueer. Met Forex Tester back testing sagteware, daar is geen rede om die mark te boots in die donker. Nou, al die nodige komponente ingesluit. Net en bruto wins, maksimum wins en verlies handel, maksimum drawdown en ander waardes sal verbeter jou forex valuta handel in 'n tydige wyse. Hoe om te installeer / verwyder Forex Tester 3 Jy kan gedetailleerde instruksies oor hoe om Forex Tester hier installeer lees. As jy nie tevrede is met ons Forex Tester sagteware (wat baie selde die geval), is dit maklik om dit te verwyder deur die volgende proses: Begin kieslys → Prestaties Alle programme → Prestaties Forex Tester → Prestaties Verwyder Forex Tester. The Forex Simulator is 'n nuwe oorspronklike Windows sagteware wat ontwerp is om forex, beide op historiese mark data (terug toets) en in lewende af te beoefen. Die instrument presies sien hoe die werklike Forex mark. Die pryse is nooit geïnterpoleer 8211 enigste ware merk-tot-blok data word gebruik. Verder in die rug toets modus, die bosluise in die volgorde gelewer streng volgens hul oiginal tyd tempel 8211 met akkuraatheid tot 1 Me. Trading bediener vertragings kan ook gesimuleerde. Die Simulator ondersteun ook aanlyn af met real-time mark data. Tydens 'n aktiewe Forex handel sessie, die lewe gegee invoer is beskikbaar vir 10 belangrikste geldeenheid pare. Maak 'n regmerkie-vir-blok toetsdata is gratis. Uit die boks, kan jy die real-time weergawe van die Forex Simulator gebruik dit verg net 'n gratis inskrywing. Real verhandelbaar historiese mark data sedert 2009 kan afgelaai word vir 15 belangrikste geldeenheid pare. Praktiserende met Forex Simulator is baie effektief en spaar jou tyd. Wat is veral belangrik as jy 'n dag werk te hê en die tyd wat jy kan wy uit te oefen, is beperk. En wanneer jy vry is, markte dalk net nêrens te beweeg. Met die simulator, kan jy enige mark aksie wat jy wil oefen. Altyd en oral 8211 die Simulator het 'n beide aanlyn en aflyn modi. Dit is veral handig wanneer die markte oor naweke en openbare vakansiedae gesluit. Daarbenewens het die volgende kenmerke help om jou tyd te gebruik met die beste doeltreffendheid. Stop / Resume 8211 maak breek sonder ontbreek 'n mark aksie Fast Forward 8211 don8217t tyd mors en wag vir die markte om te begin beweeg. Slow Motion 8211 praktyk op onstuimige markte, bv tydens groot nuusberigte TimeShift 8211 Pause / Resume live simulaton, bv 'n belangrike oproep te beantwoord. Recent Posts


No comments:

Post a Comment