Monday, October 10, 2016

Zero Lag Bewegende Gemiddelde Formule

8.20 Zero-Lag Eksponensiële bewegende gemiddelde Die nul-lag eksponensiële bewegende gemiddelde (ZLEMA) is 'n variasie van die EMO (sien Eksponensiële bewegende gemiddelde) wat 'n momentum termyn doel om lag te verminder in die gemiddelde ten einde die huidige pryse van naderby te spoor voeg. Vir 'n gegewe tydperk N dag die formule is waar die ldquolagrdquo tydperk is (N-1) / 2. 'N eenvoudige EMO toegepas op reguitlyn punte eindig altyd die noue by (N-1) / 2 dae gelede. Dus is die idee van die toevoeging van hierdie verskil ldquoclose - closelagrdquo is om te vergoed vir wat lag, maak die ZLEMA spoor 'n reguit lyn presies. Natuurlik die werklike data is selde 'n reguit lyn, maar die beginsel is om die ZLEMA stoot die rigting van ongeveer die huidige naby. Die berekening eindig steeds as verskillende gewigte aan elke afgelope prys. Die effek van die momentum termyn is om onlangse pryse ldquoover weightrdquo en dus opgespoor nou, en met 'n negatiewe gewigte op verlede terme te maak. Therersquos n skielike sprong in die gewigte op die momentum lag punt. Byvoorbeeld die volgende grafiek is die gewigte vir N15 (lag punt 7). Die EMO lag op 'n reguit lyn kan maklik bereken word met behulp van die krag formule vir die EMO (sien Eksponensiële bewegende gemiddelde), toegepas op 'n oneindige reeks pryse gaan afwaarts deur 1 per dag en die bereiking van 0 by vandag. Op nie reguit lyn orden die lag is nie 'n eenvoudige (N-1) / 2. maar sal wissel na gelang van vorm, tydperk van sikliese komponente, ens Kopiereg 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009 Kevin Ryde kaart is gratis sagteware wat jy kan dit herversprei en / of dit te verander onder die voorwaardes van die GNU General Public License, soos gepubliseer deur die Free Software Foundation óf weergawe 3, of (as jy wil) enige latere version. Zero lag MACD Aanpassing van MACD Crossover om 'n minimale vertraging het. Dit maak gebruik van Zero Lag Bewegende Gemiddeldes in plaas van die tradisionele formule. Pas eksponensiële bewegende gemiddelde twee keer en trek dit uit die som van twee eksponensiële bewegende gemiddeldes op die nul lag lank en nul lag kort EMAS kry. Die MACD lyn is die verskil tussen die twee nul lag EMAS. keer Kennisgewing Publishing kopiereg materiaal is streng verbode. As jy dink daar is kopiereg materiaal in hierdie afdeling sal jy die Kopieregskending Kennisgewing vorm kan gebruik om 'n eis in te dien. Formule / Bronkode Hoe om te installeer cBots amp Indicators Laai die aanwyser of CBOT. Dubbel-kliek op die lêer. Dit sal al die nodige lêers in cAlgo installeer. Vind die aanwyser / CBOT wat jy wil gebruik van die kieslys aan die linkerkant. Voeg 'n geval van die aanwyser / CBOT uit te voer. Laai die aanwyser Double-kliek op die lêer. Dit sal al die nodige lêers in cTrader installeer. Kies die aanwyser van Custom in die funksies (f) spyskaart in die boonste middelpunt van die grafiek Gee die parameters en klik op OK Sal u asseblief aanmeld of registreer om kommentaar Kopiereg afskrif 2016 Spotware Systems Ltd verlaat Alle regte voorbehou. Die inligting wat deur Spotware Systems Ltd dienste is nie beskikbaar vir burgers of inwoners van die VSA. Dit is ook nie die inligting op ons webwerf gerig op uitlokking burgers of inwoners van die USA. Moving Gemiddeldes dinge Gemotiveer deur e-pos van Robert B. Ek kry hierdie e-pos te vra oor die Hull bewegende gemiddelde (HMA) en. En jy nog nooit gehoor het nie. Uh. dit is reg. Trouens, toe ek googled ek ontdek baie van die bewegende gemiddeldes wat Id nooit van gehoor, soos: Zero Lag Eksponensiële bewegende gemiddelde Wilder bewegende gemiddelde Minste Square bewegende gemiddelde Driehoekige bewegende gemiddelde Adaptive bewegende gemiddelde Jurik bewegende gemiddelde. So So het ek gedink wed praat oor bewegende gemiddeldes and. Havent jy dit voorheen gedoen, soos hier en hier en hier en hier en. Ja, ja, maar dit was voor ek geweet het van al hierdie ander bewegende gemiddeldes. Trouens, die enigstes wat ek gespeel met was hierdie, waar P 1. P 2. P N is die laaste N aandeelpryse (P N synde die mees onlangse). Eenvoudige bewegende gemiddelde (SMA) (P 1 P 2. P N) / K waar K N. Geweegde bewegende gemiddelde (WBA) (P 1 2 P 2 3 P 3. N P N) / K waar K (12. N) N (N1) / 2. Eksponensiële bewegende gemiddelde (EMA) (P N 945 P N-1 945 2 P N-2 945 3 P N-3.) / K waar K 1 945945 2. 1 / (1-945). Whoa Ive nooit dat EMO formule voor gesien. Ek thoguht altyd dit was. Ja, sy gewoonlik verskillend geskryf, maar ek wou om te wys dat hierdie drie soortgelyke voorskrifte. (Sien die EMO dinge hier en hier.) Trouens, hulle almal lyk: Let daarop dat, indien al die Ps gelyk aan is, sê, Po, dan die bewegende gemiddelde gelyk Po sowel. en dis die manier enige selfrespek gemiddelde behoort op te tree. So wat is die beste definieer beste. Hier is 'n paar bewegende gemiddeldes, 'n poging om 'n reeks van aandele pryse wat wissel in 'n sinusvormige mode dop: Aandele pryse wat 'n sine kurwe Waar het jy 'n voorraad te vind soos wat Skenk aandag Kennisgewing volg dat die algemeen gebruik bewegende gemiddeldes (SMA, WBG en EMO) bereik hul maksimum later as die sinus kurwe. Dis lag en. Maar wat van daardie HMA man. Hy lyk redelik goed Ja, en dis wat ons wil om te praat oor. Inderdaad. En whats wat 6 in HMA (6) en ek sien iets genoem MMA (36) en. Geduld. Hull Moving Gemiddelde Ons begin deur die berekening van die 16-dag Geweegde bewegende gemiddelde (WBA) soos so: 1 WBG (16) (. P 1 2 P 2 3 P 3 16 P N) / K met K 12. 16 136. Hoewel sy mooi en smoooth, itll 'n lag groter as wed soos: So ons kyk na die 8-dag WBG: Ek hou van dit Ja, dit volg die prys variasies baie mooi. maar daar is nog baie meer. Terwyl WBG (8) kyk na meer onlangse pryse, is dit nog steeds 'n lag, so ons sien hoeveel die WBG het verander toe gaan van 8-dag tot 16 dae. Dit verskil sou lyk soos volg: In 'n sekere sin, wat verskil gee 'n aanduiding van hoe WBG is aan die verander. sodat ons voeg hierdie verandering aan ons vroeër WBG (8) te gee: 2 MMA (16) WBG (8) WBG (8) - WBG (16) 2 WBG (8) - WBG (16). Plaasmoorde Hoekom noem dit Plaasmoorde ek hakkel. In elk geval, MMA (16) sou lyk: Siek neem dit geduld. Theres meer. Nou begin ons die magie transformasie en kry. ta-DUM Dis Hull Ja. soos ek dit verstaan, maar whats die magie ritueel Nadat gegenereer 'n reeks van MMA se waarby die 8-dag en 16-dag geweeg bewegende gemiddeldes, staar ons stip na hierdie reeks getalle. Dan bereken ons die WBG oor die afgelope 4 dae. Dit gee die Hull bewegende gemiddelde wat weve genoem HMA (4). Huh 16 dae dan 8 dae dan 4 dae. Het jy 'n muntstuk om te sien hoeveel gooi. Jy kies 'n paar aantal dae, soos N 16. Dan moet jy kyk na WBG (N) en WBG (N / 2) en bereken Plaasmoorde 2 WBG (N / 2) - WBG (N). (In ons voorbeeld, thatd 2 WBG wees (8) -. WBG (16) Toe bereken jy WBG (sqrt (n)) met net die laaste sqrt (n) getalle van die MMA reeks (in ons voorbeeld, thatd word bereken. 'n WBG (4), met behulp van die MMA reeks) En vir daardie snaakse SINE grafiek Howd dit doen wheres die sigblad Im nog besig met dit. MA-stuff. xls Sy interessant om te sien hoe die verskillende bewegende gemiddeldes te reageer op spykers: Is HMA regtig 'n geweegde bewegende gemiddelde Wel, laat sien: Ons het: Plaasmoorde 2 WBG (8) - WBG (16) 2 (. P 1 2 P 2 3 P 3 8 P n) / 36 - (P 1 2 P 2 3 . P 3 16 P N) / 136 of MMA 2 (1/36) -. (1/136) P 1 2 P 2 8 P 8 -. (1/136) 9 P 9 10 P 10 16 P 16 Vir sanitêre redes, goed skryf soos hierdie so:... MMA w 1 P 1 W 2 P 2 W 16 P 16 Let daarop dat al die gewigte te voeg tot 1 Verder wk 2 (1/36) - (1/136) K vir K 1, 2. 8 en wk - (1/136) K vir K 9, 10. 16. Dan doen die towervierkant-wortel ritueel (waar sqrt (16) 4) ons (onthou dat P 16 is die mees. onlangse waarde). HMA die 4-dag WBG van die bogenoemde MMaS (w 1 P 1 W 2 P 2. w 16 P 16) 2 (w 1 P 0 w 2 P 1. W 16 P 15) 3 (w 1 P -1 W 2 P 0. w 16 P 14) 4 (w 1 P -2 w 2 P -1 . w 16 P 13) / 10 (let op dat 1234 10). Huh P 0. P -1. Wat. Die MMA (16) gebruik die laaste 16 dae, terug na die prys is callling P 1. Indien ons die 4-dag geweegde gemiddelde van hulle thar MMaS, goed gebruik van gister se MMA (en dit geld terug 1 dag voor P 1) en die dag voor dit, die Plaasmoorde gaan terug na 2 dae voor P 1 en die dag voordat that. Okay, sodat julle noem hulle pryse P 0. P -1 Ens ens. Jy het dit. So 'n 16-dag HMA gebruik eintlik inligting wat terug gaan meer as 16 dae, reg Jy het dit. Maar daar is negatiewe gewigte vir hulle ou pryse Is dit reg Die bewys is in die. Ja, ja. die bewys is in die poeding. So, wat doen die sigblad doen Tot dusver lyk dit soos volg: (Klik op die foto om te laai.) Jy kan kies 'n sine reeks of 'n ewekansige reeks van aandele pryse. Vir die laasgenoemde, elke keer as jy klik op 'n knoppie wat jy 'n ander stel van pryse te kry. Dan kan jy die aantal dae te kies: dis ons n. (Byvoorbeeld, gebruik ons ​​N 16 vir ons 'n voorbeeld, hierbo.) Verder, as jy kies om die sinus-reeks, kan jy spykers in te voer en skuif dit langs die grafiek. soos hierdie . Let daarop dat weve gebruik N 16 en N 36 (in die beeld van die sigblad) veroorsaak N / 2 en sqrt (n) is albei heelgetalle. As jy iets soos n 15 gebruik dan die sigblad gebruik die INT Eger deel van N / 2 en sqrt (n), naamlik 7 en 3. So, is die Hull bewegende gemiddelde die beste definieer beste. Wat van daardie Jurik Gemiddeld Ek weet niks oor dit. Dit eiendom en jy moet betaal om dit te gebruik. Maar laat speel met bewegende gemiddeldes. Nog 'n bewegende gemiddelde Veronderstel dat, in plaas van die geweegde bewegende gemiddelde (waar die gewigte is eweredig aan 1, 2, 3). Ons gebruik die magie Hull ritueel met die eksponensiële bewegende gemiddelde. Dit is, ons kyk na: Mag 2 EMO (N / 2) - EMO (N) Mag Ja, dis M Oving neem Gemiddelde aantal g immick of M Oving neem Gemiddelde aantal g eneralized of M Oving neem Gemiddelde aantal g rand of. Of M Oving neem Gemiddelde aantal g ummy aandag Ons pluk ons ​​gunsteling aantal dae betaal nie, soos N 16 en bereken MAG (N, 945, k) 945 EMO (N / k) - (1-945) EMO (N). Ons kan speel met 945 en k en sien wat ons kry: Byvoorbeeld, hier is 'n paar mags (waar was vas aan 16 dae, maar die verandering van die waardes van 945 en k): Mag (16) 2 EMO (4) - EMO ( 16) Mag (16) 1.5 EMO (5) - 0,5 EMO (16) Let daarop dat wanneer ons kies k 3 kry ons N / k 16/3 5,333 wat ons verander om plain-en-eenvoudige 5.0. Hoekom hoef jy vashou met Hulls keuses: 945 2 en k 2 goeie idee. Wed kry hierdie: Mag (16) 2 EMO (8) - EMO (16) Dit lyk asof die grafiek met 945 1.5 en k 3. Dit beteken, maak nie dit het jy domkop. weer Moontlik. So, wat oor die vierkant-wortel ritueel laat ek dit as 'n oefening. vir jou Goed, terwyl speel met daardie Mag ding wat ek vind dat Hulls k 2 werk baie goed. so goed vashou aan dit. Maar ons kry dikwels 'n aardige gemiddelde wanneer ons net 'n klein stukkie van die verandering te voeg: EMA (N / 2) - EMO (N). Trouens, goed voeg net 'n fraksie 946 van daardie verandering. Thatd gee MAG (N, 946) EMO (N / 2) 946 EMO (N / 2) - EMO (N). Dit is, ons kies 946 0.5 of dalk net 946 0,25 of wat ook al en gebruik: Byvoorbeeld, as ons ons snateren van bewegende gemiddeldes te vergelyk as hulle 'n stap funksie by te hou, kry ons hierdie, waar ons by te voeg (vir MAG) net 946 1 / 2 van die verandering. Ja, maar whats die beste waarde van beta. Definieer die beste: Let daarop dat beta 1 is die Hull keuse. behalwe gebruik het EMA in plaas van WBGe. En jy laat dat vierkante-wortel ding. Uh, ja. Ek het vergeet dat. Let. Die sigblad verander van uur tot uur. Dit lyk op die oomblik soos hierdie Iets om mee te speel Ek het my 'n sigblad wat so lyk. Klik op die foto om te laai. Jy kies 'n voorraad en klik op 'n knoppie en kry 'n jaar se daaglikse pryse. Die wat jy kies óf HMA of MAG, die verandering van die aantal dae en vir MAG, die parameter en sien as jy ro VERKOOP moet koop. Wanneer Op grond van watter kriteria As die bewegende gemiddelde is af x van sy maksimum gedurende die afgelope 2 dae, koop jy. (In die voorbeeld, x 1,0) As sy UP y uit sy minimum in die afgelope 2 dae, jy verkoop. (In die voorbeeld, y 1.5) Jy kan die waardes van x en y verander. Is dit 'n goeie. hierdie kriteria Ek sê dit iets om mee te speel nie. Theres hierdie ander glad tegniek bekend as die Hodrick-Prescott Filter. Met die hulp van Ron McEwan, sy nou ingesluit in hierdie sigblad: Is dit 'n goeie speel met dit. Jy sal kennis dat 'n parameter wat jy kan verander in sel M3 Theres. en koop en verkoop signals. Metastock Formules - Z Klik hier om terug te gaan Meta Formule indeks Zero Lag EMO Heres my Meta 6.2 gekodeer weergawe van die Zero Lag bewegende gemiddelde, soos beskryf in die April 2000-uitgawe van tegniese ontleding van Voorrade en gaan kommoditeite. Ive gebruik dit ook om 'n Zero Lag MACD en 'n nul Lag MACD sneller sein te bou. Tydperk: Input (watter tydperk, 1,250,10) EMA1: Mov (naby, tydperk, E) EMA2: Mov (EMA1, tydperk, E) Verskil: EMA1 - EMA2 ZeroLagEMA: EMA1 verskil ZeroLagEMA Zero Lag MACD EMA1: Mov (naby, 13, E) EMA2: Mov (EMA1,13, E) verskil: EMA1 - EMA2 ZeroLagEMA13: EMA1 verskil EMA1: Mov (naby, 21, E) EMA2: Mov (EMA1,21, E) verskil: EMA1 - EMA2 ZeroLagEMA21: EMA1 verskil ZeroLagMACD: ZeroLagEMA13 - ZeroLagEMA21 ZeroLagMACD (Om gebruik te word met die ZeroLag MACD hierbo) EMA1: Mov (naby, 13, E) EMA2: Mov (EMA1,13, E) verskil: EMA1 - EMA2 ZeroLagEMA13: EMA1 verskil EMA1: Mov (naby, 21, E) EMA2: Mov (EMA1,21, E) verskil: EMA1 - EMA2 ZeroLagEMA21: EMA1 verskil ZeroLagMACD: ZeroLagEMA13 - ZeroLagEMA21 EMA1: Mov (ZeroLagMACD, 8, E) EMA2: Mov (EMA1,8, E ) verskil: EMA1 - EMA2 ZeroLagTRIG: EMA1 verskil ZeroLagTRIG Zig Zag Geldigheid slagw: Input (Persent, 2,100,10) Z: Zig (C, slagw,) laaste: ValueWhen (1, (Z GT Ref (Z, -1) EN Ref (Z, -1) Dit ref (Z, -2)) OR (Z LT ref (Z, -1) EN ref (Z, -1) GT ref (Z, -2)), ref (Z, - 1)) PC: (C-laaste) 100 / laaste PC: Abs (PC) SD: (zgtRef (Z, -1) EN Ref (Z, -1) gtRef (Z, -2)) OR (zltRef (Z , -1) EN Ref (Z, -1) ltRef (Z, -2)) koshuis: As (pcgtperc, 1,0) As (Alert (res, 2) en SD, 1, koshuis) Zero-Lag bewegende gemiddelde aanwyser Jy sal toegang tot al Igorad dinge te kry. Die kommersiële weergawe sluit pctfilter. Hier: S wat programmeerder sê daaroor: Dit is waarskynlik die beste MA verwante aanwyser Ive ooit gesien het. Dit is net soos 'n geld manking masjien. Im probeer om 'n EA bou. Ek toets die strategie met die hand op twee pare AUDUSD en GBPUSD en ek het verbaas deur die resultate. Kan jy my laat weet hoe ek die kommersiële weergawe Hierdie aanwyser gelykstaande aan duisende dollars of selfs meer kan wees kan kry. Baie dankie, Al Dit is waarskynlik die beste MA verwante aanwyser Ive ooit gesien het. Dit is net soos 'n geld manking masjien. Im probeer om 'n EA bou. Ek toets die strategie met die hand op twee pare AUDUSD en GBPUSD en ek het verbaas deur die resultate. Kan jy my laat weet hoe ek die kommersiële weergawe Hierdie aanwyser gelykstaande aan duisende dollars of selfs meer kan wees kan kry. Baie dankie, Al Kan jy plaas 'n skakel na die plek waar die NonLagMA v7.1 kan gekoop word / afgelaai geword Augustus 2006 Status: AKA dapperste 527 Posts Aparsai. Ek is bly jy hou daarvan. Ok die programmeerder kommentaar Ek plak hier is nie eens vir nonlagma maar vir 'n ander MA hy net klaar programmering ek gevind nog meer vooruit. Maar, miskien is sy net ek wat nie die opstel van die nonlagma het. Ek dink ons ​​moet hierdie bespreking private meneer hou. PM my ek sal jou meer vertel. Ek het meer tendens volgende idees Ek dont wil om in die openbaar te deel. Of registreer by my site alle bekende tendens volgeling net welkom sal wees. Klik op my pad vir die skakel. Dit sluit jou MuddBudha en mnr. Tendens. Jou albei welkom en ek sal jou laat ouens my verwys ander tendens volgelinge. Jammer vir die res. Raak bekend deur te plaas iets interessant. Dit is waarskynlik die beste MA verwante aanwyser Ive ooit gesien het. Dit is net soos 'n geld manking masjien. Im probeer om 'n EA bou. Ek toets die strategie met die hand op twee pare AUDUSD en GBPUSD en ek het verbaas deur die resultate. Kan jy my laat weet hoe ek die kommersiële weergawe Hierdie aanwyser gelykstaande aan duisende dollars of selfs meer kan wees kan kry. Baie dankie, Al wat ek bedoel is dat 'n bewegende gemiddeld defintion moet lag (want dit is 'n quotaveragequot). Klein truuks soos Eksponensiële / Geweegde / Hull / ens ens ens kan lag te verminder. Dit net cant kry tot nul, sonder dat dit net besig om die prys self. Dis dit. Dit is net as jy sê verlaagde Lag bewegende gemiddelde aanwyser sal meer op hierdie punt wees. Ek kan jou hoor. Jammer as ek didnt kry dit reg in die eerste plek. Jy is reg. Dit is nie 100 zero-lag bewegende gemiddeldes. Maar dit is wat hulle is ingeroep handboeke en dit is die manier waarop ontwikkelaars van sulke aanwysers noem hulle. Ek was op soek na so 'n aanwyser so ek het geen ander keuse as om dit te noem die manier waarop dit genoem word. Dit is waarskynlik die beste MA verwante aanwyser Ive ooit gesien het. Dit is net soos 'n geld manking masjien. Im probeer om 'n EA bou. Ek toets die strategie met die hand op twee pare AUDUSD en GBPUSD en ek het verbaas deur die resultate. Kan jy my laat weet hoe ek die kommersiële weergawe Hierdie aanwyser gelykstaande aan duisende dollars of selfs meer kan wees kan kry. Baie dankie, Al Wat praat jy hier Die kommersiële weergawe of die een gepos hier dankie vir enige raad. Don Die lewe is duur, maar sluit 'n gratis reis om die son.


No comments:

Post a Comment