Thursday, October 6, 2016

Forex Zombie Review

JaredMartinez Review Besoek webwerf Ek kan 'n eerlike resensie gebaseer op 2 van sy produkte te gee. Ek het persoonlik beide gebruik. Eerste. sy boek sy boek The 10 Basis van Forex Trading: Die Reëls vir die draai handelspatrone in die wins 26 op Amazon. Dit is 'n beginners boek. Dit dek die tipiese spektrum van wat Forex is, tipes bestellings, hoe die mark werk. Ek sal haal die beskrywing in die lees van die dinamiese Forex boek Die 10 Basis van Forex Trading, sal jy leer oor: Die 10 Sleutel praktyke vir beurs in die Forex ontwikkeling van 'n persoonlike Grondwet Ontwikkeling jou handelaars Grondwet van die vaardighede wat jy nodig het vir 'n suksesvolle handel Verstandhouding Trading patrone Verstaan ​​Fibonacci numeriese volgorde ontdek wat dryf die mark die belangrike aspek van Equity Management Verstaan ​​die Finansiële wedstryd tussen die Bulls en die Bears en nog baie meer. Ja, al die kaal bene basiese beginsels van die. Ek dink dit is 'n goeie boek, maar dit is werklik 'n eerste stap soort boek. Jy sal nodig hê om te beweeg na 'n beter hulpbronne sodra gedoen die boek. Weereens, dit is 'n geval waar wat hierdie boek leer kan gevind word vir gratis op al die groot, betroubare Forex webwerwe soos hier by BBV. Tweede - Sy opleiding pakket van kursusse - 5000 Ek kan nie hier 'n lys van 'n beskrywing. te lank. Eintlik is dit dek dieselfde materiaal in sy boek bied dan 'n paar gevorderde materiale. Daar is ekstra voordele soos vasvrae, studie werkboeke, aanlyn interaktiewe artikels en aanlyn mentorskap, virtuele handel kamer en 'n paar kartering sagteware. Ek kan nie van die aanlyn goodies en ekstras praat omdat ek 'n afskrif van sy kursusse is deur 'n vriend. Ek kan sê dat die kursusmateriaal self is baie duur en is nog steeds kaal bene en basiese. Nie veel in diepte of vleis. Daar is geen manier wat jy sou betaal 5000 en gelukkig wees so ek dink hulle het die aanlyn goodies om die pakket te verkoop maak en gee dit 'n stof. My vriend het gesê die aanlyn ekstras was mooi, maar nie die moeite werd om die 5000. Nou, my vriend is 'n onafhanklike denker en het nie nodig om te hand-held soos 'n breindood zombie. Sommige mense mag nodig wees om te wandel deur elke klein nuanse. Dit is die mense wat ek twyfel moet handel glad regtig. Dit is 5000 wat jy kan gered of sit in die rigting van die saak. My mening is hierdie - Save the 5000. Vir 200 wat jy kan kry 'n paar ongelooflike gewilde, goed geskryf in diepte boeke vanaf Amazon dat jy soveel sou leer, indien nie meer. Ook 'n groot rooi vlag vir my. hierdie man gee homself krediet vir die feit dat 'n groot skoot deur die stigting van sy eie opleiding maatskappy om geloofwaardigheid te leen en dit is gebaseer in Florida. Jy weet waarom 'n klomp mense gestig in Florida want as dinge sleg gaan, kan jy lêer vir bankrotskap en jy nie jou huis en 'n groot deel van jou onregmatig winste verloor. Ek sê nie mnr Martinez is 'n scammer. Ek sê 'n paar dinge laat my in te samel my oog wenkbroue te hoog lolFinally, iemand wat handel opsies eenvoudige Eenvoudige Options Trading vir beginners te sien hoe gewone beleggers kan newe-stap die verwarring en chaos wat gewoonlik met handel opsies en begin met behulp van die ongelooflike wins potensiaal van opsies handel om diversiteit en groei van 'n portefeulje. Bill Poulos is die handel meer as 40 jaar en het gehelp om meer as 60.000 studente regoor die wêreld ontdek onnozele glimlacht en veiliger maniere om handel te dryf. Online Trading Gewaarborgde Futures Emini Bonds Pokémon aanlyn handel Card Laser Virbank City Gym By 'n geïsoleerde huis lê 'n pragtige garden. In hierdie tuin groei sappige blomme, skaduwee treesand 'n versameling van kosbare butterfliesyoung vroue wat ontvoer en ingewikkelde getatoeëer om hul naamgenote lyk. Toesig te hou oor dit alles is die tuinier, 'n wrede, gedraai man 'n obsessie met die opneem van en die behoud van sy pragtige specimens. When die tuin ontdek, is 'n oorlewende het vir ondervraging. FBI agente Victor Hanoverian en Brandon Eddison is getaak met die pieci Posts navigasie Tag Cloud Kategorieë die nuutste nuus van Forex Trading. plus agtergrond inligting oor Futures Trading, kommoditeit verhandel, handel aanlyn, dag handel ens Recent Posts ArchivesPipClub Review Besoek webwerf Die FX BOOGIEMAN is dood. Ek weet dat baie van julle het geflankeer met die idee van handel valuta en een van jou bestanddele gekyk na jou en sê: moenie dit doen nie, kan jy al jou geld verloor. Toe voortgegaan hulle na die horror storie te vertel. Ek kan nie op alle blameer hulle Forex is mense rip aan flarde, maar jy het die goed opgeleide wat maak goeie geld op FX handel. Die meeste mense net hoor van al die geld wat gemaak kan word en spring reg in, net om te lewe geëet. Die sleutel tot 'n suksesvolle FX handelaar is hul onderwyser en opleiding. Jy kan weet een van die meesters, of gaan na een van die meesters of selfs uithang met een van die meesters, maar as hulle nooit van plan is om jou 'n meester te maak van jou opleiding is minderwaardig en nutteloos in 'n ware handelsomgewing. Gratis opleiding en FX video's is oral. Die probleem met dit is jy gefragmenteerde lesse en los punte oral. Jy kan nie lyk om die verband teen die tyd dat jy gaan na die volgende video wat jy nou net gesien het begin om te vervaag en jy vind jouself baie gefrustreerd maak. Trading Program na program wat jy nog nie die gewenste resultate te kry. Jy vind jouself voortdurend te grawe in jou sak totdat jy net opgee op die idee, en 'n paar maklik spandeer 10k tot 50k en meer op nuttelose opleiding en of klokke fluit voordat hulle weet dit selfs. As jy iemand wat nooit bedoel om jou te wys die toue het en hulle sien jy net as 'n teken, baie geluk, jy sal krap jou kop probeer om dit alles uit te vind. Suksesvolle handel sonder die reg mentor is moontlik dit gedoen kan word, en jy kan dit doen, maar jy sal ontelbare ure en jare spandeer op jou rekenaar om die taak uit te voer. Gefragmenteerde programme is geen goeie vir opleiding of om te leer hoe om handel te dryf. ID eerder iemand net vir my sê sy gaan kos X, Y of Z vir die volledige begrip as string my saam vir die geld met 'n nimmereindigende hoofstuk van hoofstukke wat net bydra tot die verwarring, en nooit leer my hoe om handel te dryf. Gee my 'n volledige en nie-gefragmenteerde program wat my leer hoe om handel te dryf. Sommige sê dat dit onmoontlik is om dit te doen, maar mnr Ben Zion (fxmastersclubgmail) sê dat dit gedoen kan word, en dat hes doen dit suksesvol met alledaagse mense, soos ek. V. P. van operasies Continental Business Strategies, 'n FX raadgewende maatskappy die professor, want hy is genoem deur sy lede / student is 'n meester-onderwyser van FX handel. Hes bemagtig mense elke dag meesters van hulself handel wees. Sy benadering, aanbieding en tegniek maak leer hoe om handel te dryf lyk so eenvoudig, maar tog, sy proses is baie effektief. Hierdie konsep is gebou op die vermoë om die grafiek wat jy handel dryf uit te lees en ek was beïndruk met die aantal nuwe lede wat eintlik die proses verstaan ​​sien. Ek ontmoet 'n paar lede wat geen vorige ondervinding met 'n tipe van die saak het nie, maar ook in hul 90 dagprogram hulle kon verwoord wat hulle gesien het op 'n grafiek en uit te voer 'n paar perfekte ambagte. Ben (Professor) het vir my gesê dat die sukses van sy program is te danke aan die uitskakeling van al die nuttelose jargon omdat alledaagse mense nie verstaan ​​nie en sy verwarrend om te onthou. Hy terme sy proses, Trading tradisioneel: Van teorie tot Aansoek - Gedryf deur Resultate. Hy het 'n 6 stap uiteensetting (Die bloudruk om handel) wat maklik is om te onthou en te volg. 'N Program wat nie voed van herhaling lede, met geen deel 2 of 3 het hy gesê, Na Trading tradisioneel jy is nie nodig om 'n ander kursus. Hy bied ook, teen geen koste, 'n leeftyd lidmaatskap aan daardie lede wat kwalifiseer. Toe ek eers 'n grafiek kyk, dit was intimiderend en verwarrend om te aanskou, maar na die toepassing van die 6-stap proses het dit duidelik geword onmiddellik duidelik vir my. Ek was gefassineer deur hoe maklik dit was om te verstaan, en gefassineer deur hoe vinnig ek kon die handel en trek in die wêreld van FX handel. My vrese van die saak is verby en die FX Boogieman is dood. Al die horror stories hoef te vang my aandag nie. Ek weet hoekom mense nie by die saak, want iemand wat meer gemoeid met hoe diep hul sak was as hulle te wys hoe om handel te dryf was. Hey, as hulle jou wys die eerste gaan rond hulle kon nie verkoop jy die res van die reeks pt. 2, 3, 4, 5, ens Ek hou van die volledige pakket handel idee sy redelike, en ek spandeer minder tyd krap my kop en meer tyd plot my volgende handel. Die volgende opleiding wat jy neem moet wees van 'n volledige pakket program pasop vir hierdie programme wat baie dele het op stygende pryse, van jou tyd en geld sal bestee word aan, nuttelose jargon. Die FX mark is nog steeds die mees winsgewende mark om handel te dryf. As jy 'n meester onderwyser vind teen 'n redelike tempo, kan jy jouself dat dit baie suksesvol by handel en die volgende keer as iemand probeer om jou bang te maak uit handel sê vir hulle: Die FX Boogieman is dood. Ek het die aandelemark verhandel en dabbled in opsies vir 'n paar jaar. Ek het nooit gedink dat ek in staat was om die Forex verstaan ​​sou wees, so gestoot hierdie arena van handel uit my radar tot hierdie somer wanneer 'n paar vriende my bekendgestel aan PipClub. Ek was verbaas. Vir die eerste keer het ek begin om te verstaan ​​waarom die prys verskuif die manier waarop dit gedoen. Ek het geleer waarom ek 'n handelsmerk te neem en hoe om dit te handel met baie min risiko sodra ek in bestuur. Ek het geleer van 'n kombinasie van online heeldag klasse, Online afrigting kamers (sewe sessies per week) en oefen, oefen, oefen in my demo rekening. Afrigters Steve en Bryan is so vrygewig met hulle tyd en knowlege en nie tevrede is totdat ek die antwoorde op my vrae verstaan. Ek het selde het die ervaring van wat geleer word deur so 'n toegewyde onderwysers wat reeds wild suksesvol handelaars in eie reg en wat alles in hulle vermoë sal doen om seker te maak dat ek net so suksesvol Die tegnologie wat betrokke is in hierdie stelsel is awesome en gaan voort om te ontwikkel as ons meer vertroud met dit. Maar dis nie al nie - tegniese onderrig word gekombineer met aanmoediging en onderrig in emosionele groei en ontwikkeling van die innerlike mens, met die uiteindelike doel om nie net 'n suksesvolle handelaar, maar 'n suksesvolle mens. Voor PIP Club Ek het die Forex op 'n ernstige vlak vir ongeveer 10 maande bestudeer. Ek hoef nie enige stories van groot verlies of opgeblaas rekeninge. Ek het 'n bietjie meer as wat ek gemaak het, was ek baie versigtig in my benadering. Ek kan jou vertel dat tot die punt wat ek by Pip Club was ek baie gefrustreerd. My frustrasie was nie saam met die stelsels of strategieë ek leer maar met myself. Ek was onder die indruk gebring dat as ek nie die groot stop verliese kon aanvaar ek sal dit nooit maak as 'n handelaar, was hulle reg. As 'n saak van die feit lê hulle daar dood op die bulle oog, onder die ou paradigma Ek is geestelik gebreek voordat ek ooit gekry het. Die goeie nuus is Steve het nie ontwikkel Pip Club die ou paradigma pas. As jy bereid is om ter syde te stel wat jy geleer het oor die Forex mark is en nader Pip Club met 'n oop gemoed sal jy verbaas wees. Moenie my verkeerd verstaan ​​nie Ek is nie praat oor die feit dat 'n zombie, maar werklik bereid is om jou gedagtes oop om 'n ander benadering te wees. Nou as jy probleme doen wat ek het om te vra waarom As jy sukses geniet met jou huidige stelsel sou jy nie op soek is na 'n nuwe stelsel te hê. Ek is nie probeer hard om te klink, maar ernstig, hoekom sou jy nie oop vir 'n vars benadering wees wanneer jy nie die resultate wat jy verwag van hoe jy tans handel Pip Club sal werk vereis van jou kant kry. Wees eerlik met jouself, as die Forex was so maklik soos die EA bemarkers sou lei jou om te glo wat jy wil nie die lees van hierdie oorsig. As jy soos ek, jy lees hierdie resensie omdat jy is op soek na iets wat werk, is buigsaam om jou lewenstyl, en kan gebruik word op lang termyn. Jy het gelees oor Pip Klubs klein stop verliese en identifiseer inskrywing. Ek kan rapporteer dat sy ware, maar daar is soveel meer. Leer om die ShredderFX stelsel handel is net die oortjies van die seekoei uit my perspektief. Jy sal 'n baie leer oor jouself en die lewe in die algemeen. Ek weet die meeste mense wat op soek is na die Forex sou sê op hierdie stadium gee my net die stelsel en laat die res aan my. Sy alles oor leer in balans en dit is een van die vele gebiede Steve en Bryan bring 'n baie na die tafel. Hulle leef en asem te haal ShredderFX. Hulle weet wat dit verg om effektief te leer en uit te voer die stelsel. Die vlak van verbintenis en kennis wat Steve en Bryan bring na die opleidingsessies is van die hoogste kaliber en skaars in die wêreld waarin ons leef vandag. Ek dont dink dit is realisties om te sê enige stelsel kan die emosie van handel te verwyder, deur die natuur sy 'n emosionele aktiwiteit. Pip Club is so naby aan emosie vrye handel wat ek gesien het. Hulle sal u voorsien van die vaardighede en kennis om jou handel maatskappy met selfvertroue te bestuur met 'n nie-emosionele inskrywings en uitgange. As jy dit nie glo jy is die hoof uitvoerende beampte van jou nuwe begin handel maatskappy goed Steve sal duidelik dat vir jou as jy aan te sluit. Dit herinner my so baie van die fliek The Matrix. Jy word die keuse van die neem van die blou pil aangebied en voortgaan om die soeke na die volgende beste ooit EA lewe in 'n handel wêreld van valse hoop en boogie man makelaars of neem die rooi pil en leer hoe prys regtig beweeg. Dit is die mees volledige stelsel om my kennis wat op die mark. Im 'n baie sterk gelowige in Trust, maar kontroleer en tot dusver is ek net verstom en geëerd om 'n deel van hierdie groot groep wees. Ek is bly ek het verkies rooi. Ive is 'n lid van PipClub sedert naby aan die begin. Voor dit, het ek met 'n aantal maatskappye wat meer as voldoende forex opleiding bykomend aan te bied verskeie klank handel strategieë. Maar sy my oortuiging dat as ek hadnt paaie gekruis met Steve Gregor, ek kan baie goed het een van daardie berig 95 van forex handelaars wat uiteindelik die bedryf te verlaat sonder die bereiking van sukses en ek sien deur die baie ander poste hier waar ek kan nie wees alleen in hierdie geloof. Die wysheid van Stevens benadering tot onderrig is in teenstelling met wat Ive ervaar voor hier aankom. Die PipClub voldag interaktiewe klasse wat aangevul word deur daaglikse oefensessies het bewys dat 'n effektiewe onderrigmetode wees. Im seker daar is ander groepe wat hierdie leer konsep gebruik, maar die manier waarop Steve het sy benadering persoonlike werklik innoverende, net soos sy shredder handel stelsel is. Geen twyfel daaroor nie, Theres werk en dissipline wat betrokke is, maar as 'n PipClub lid volg die begeleiding wat in die kursusse en afrigting sessies, I dont sien hoe hulle kan help nie, maar 'n suksesvolle forex handelaar. Soos ek hierbo genoem, B. S. (Voor Steve) Ek het gevoel dat forex een van die min werklik belowende strewes wat ek wouldnt bereik in my leeftyd sou wees. Dit het verander toe ek by PipClub. Soos merkwaardige aangesien dit Vernietiger tegniek is, nog meer merkwaardig maak, is die tyd Steve belê in die ondersteuning van PipClub lede soos ek. Daarbenewens het ons nou Bryan te help om die lidmaatskap te ontwikkel hul handel vaardighede. Soos Steve, het Bryan bewys ten volle gewy aan te help ons lede sukses behaal as forex handelaars te wees. danksy Bryan Dit is ook belangrik om daarop te let dat die uitgebreide keer dat Steve bestee in sy oefensessies met onderwerpe soos self-ontwikkeling en geldbestuur is op sigself die moeite werd die ledegeld. Ek glo dit is die vermiste skakel na sukses wat dikwels net op aangeraak deur ander forex opleidingsprogramme forex. Sy hierdie aspek van ons PipClub opleiding wat so 'n verskil in my benadering gemaak om handel die forex werklik onskatbare ek by Pip Club 4 maande gelede. Ek is die handel vir ongeveer 4 jaar en het die wel en wee gemeen die meeste handelaars en handel stelsels ervaar. Hulle werk saam met verskeie individue, maatskappye en handel stelsels met 'n groot frustrasie, het ek werklik verbaas oor beide die geloofwaardigheid van die stelsel Pip Club bied, asook die intense toewyding van die bestuur is. Pip Club is verreweg die beste geleentheid wat ek teëgekom het in die Forex mark. In reaksie op TopGuns kritiek van Pip Club sou ek net wil sê dat hy net onlangs by pipclub (Junie 2009) en bygewoon my eerste ek het rondom die Forex mark vir 5 jaar nou, en dus is blootgestel aan 'n regverdige aantal verskillende strategieë / stelsels. Daar is 'n paar goeies wat ek nagegaan het, het saam met, en het geld met. MAAR PipClub bied die EERSTE stelsel / strategie wat ek gevind het wat deurgaans werk in veranderende marktoestande, wat ook goed geleer, en wat geweldig goed ondersteun. Op die oomblik is die twee instrukteurs is Bryan en Steve. Ons weet almal dat, by tye, wil ek nie te oortollige my beoordeling van die Pipclub so laat my sê dat Ek stem heelhartig saam met al die hier gelys positiewe stellings. Hierdie stelsel is al wat jy ooit nodig sal hê om 'n suksesvolle handelaar word. Ek het baie onderwysers het in my lewe. Ek kan reken die grotes aan die een kant. Steve en Bryan is in daardie elite-groep. Ek voel so ongelooflik bevoorreg om 'n lid van Pipclub wees. Kry widget kode Forex resensie Forex Performance Toetse Forex Traders Court Forex Trading Onderwys en Gemeenskap Forum Forex Calendar en gereedskap kopieer kopiereg www. ForexPeaceArmy. Alle regte voorbehou. Forex Vrede Army, ForexPeaceArmy, BBV, en die BBV Shield Logo is Alle handelsmerke van die Forex Vrede Army. Alle regte voorbehou onder VSA en die internasionale law. easy zombie fx Top maklik zombie fx Forex Trading webwerf Forex Trading kriminele maklik zombie fx maklik zombie fx Top maklik zombie fx Forex Trading webwerf Forex Trading kriminele maklik zombie fx maklik zombie fx Top maklik zombie fx Forex Trading webwerf Forex Trading kriminele maklik zombie fx maklik zombie fx Top maklik zombie fx Forex Trading webwerf Forex Trading kriminele maklik zombie fx maklik zombie fx Top maklik zombie fx Forex Trading webwerf maklik zombie fx Top maklik zombie fx Forex Trading webwerf Forex Trading kriminele maklik zombie fx maklik zombie fx Top maklik zombie fx Forex Trading webwerf Forex Trading kriminele maklik zombie fx maklik zombie fx Top maklik zombie fx Forex Trading webwerf Forex Trading kriminele maklik zombie fx Artkel maklik zombie fx Forex is 'n 24-uur-mark, en nog tydsberekening is 'n kritieke faktor . In staat is om die beste tyd te identifiseer om handel te dryf is 'n hoogs moontlike manier om die wins te maksimeer. Professionele handelaars is bewus van hierdie hoek. Daarom moet julle jul hulle uiterste sorg in die keuse van die tydsberekening van hul ambagte om optimale wins te verdien. As jy ook is in forex, jy kan net so goed wees om voordeel te trek van die beste tydsberekening en wins te maksimeer. As jy in staat is om genoeg oor die manier waarop verskillende markte regoor die wêreld bedryf te leer en kan dit dieselfde keuse wat jy kan te goed winste te verdien op jou ambagte te maak. Om presies te wees jy ook kan kry in krag uur handel. In hierdie artikel sal ons bespreek die twee belangrikste komponente wat krag Ure die rand wat dit geniet gee. Ons sal volume en wisselvalligheid te ondersoek. Die Power Ure is dié wanneer volume en wisselvalligheid beide optrek en is op sy hoogtepunt. Hoë volume in Trading beteken dat aansienlike aantal baie van 'n spesifieke geldeenheid pare word verhandel, dit wil sê gekoop en verkoop. En hoë volatiliteit is wanneer daardie geldeenheid paar pryse vinnig beweeg en vinnig trending. Hierdie spesifieke fase en kombinasie van - krag van 'n hoë volume en die volatili. Forex Review: Die euro Dood Watch Wanneer en hoe sal die euro sterf Die euro is soos 'n baie siek pasiënt met baie moontlike maniere om te slaag, maar weens die moderne tegnologie, ons kan die euro tegnies lewe vir ewig te hou. Maar watter soort zombie lewe sal dit wees Dis die vraag. Die euro kan nie werklik die - die Europese Sentrale Bank kan dit onbepaald te ondersteun. Ek wil die eerste persoon te wys op die huidige situasie met die euro kan vir ewig aanhou nie. Die aankope ECB soewereine skuld van die probleem lande wanneer dit lyk of hulle sal misluk veilings het, en dit kan dit doen vir so lank as wat nodig is. Hierdie situasie angers Duitsland en die ander Noord-Europese lande. Sy ongemaklik vir die ECB. Maar nog steeds, die proses van die aankoop van skuld van die probleem lande kan voortgaan. Daar is geen tegniese of wettige hekkies van die aankoop van 'n onbeperkte bedrae van die soewereine skuld van Griekeland en Portugal om te verhoed dat die Europese Sentrale Bank. Ek vra: wat die ECB kan dwing om sy aankope Sover ek kan sê stop, is daar geen land wat kan verhoed dat die ECB uit die aankoop van soveel skuld as dit verkies. Ongelukkig is dit nie wat voorlê vir die euro beteken glad verloop. Die Duitsers haat die feit dat die ECB kan stap in enige tyd en stoor die dag al sy waarskynlik die voorkoming van die grootste bankkrisis die wêreld nog ooit gesien het. Erger nog, elke keer as die ECB doen dit, dit maak ander lande wonder hoekom hulle Arent om hierdie hulp vir hul eie skuld as Griekeland is om ondersteuning vir hul skuld, waarom behoort nie Slowakye of selfs Finland Die optrede van die ECB Arent beperk deur enige huidige wetlike beperkings. Maar beteken dit nie die geval is dat die ECB optrede hoef te verander die politiek. En dit is 'n massiewe, geïsoleerd risiko vir die euro. Te eniger tyd, selfs nadat 'n ooreenkoms onderteken en goedgekeur enige land kan eensydig stoot die euro in 'n nuwe krisis deur die politieke en regsproses. Goeie nuus wys op die Achilleshiel van die euro op Maandag, het ons bewyse van hoe die euro tot ondergang kon kom, selfs al is die nuus positief was. Maandag, Oktober 10, 2011, Angela Merkel van Duitsland het aangekondig dat die huidige redding program het ondersteuning uit Duitsland. Op hierdie nuus, die euro gestyg meer as 250 punte tot verlede 1,3600. Dit is die grootste voordeel van die euro teen die Amerikaanse dollar in meer as 'n jaar. Van Bloomberg: Die euro gestyg het die meeste in meer as 'n jaar teenoor die dollar nadat die Franse en Duitse leiers het onderneem om 'n plan om banke te ondersteun lewer en herhaal 'n verbintenis tot Griekeland in die enkel-geldeenheid blok hou. Die dollar gedaal teenoor al sy groot eweknieë as globale voorrade gevorderde, tap die vraag na die dollar as 'n toevlugsoord. Duitse kanselier Angela Merkel en die Franse president Nicolas Sarkozy het gesê in Berlyn het gister hulle hulself drie weke gegee om 'n plan om banke te herkapitaliseer en vind 'n volhoubare oplossing vir Greeces skuld las te bedink. Geldeenhede van kommoditeit uitvoer lande geweet as grondstowwe verkry. Daar is 'n gevoel nou wat marsjeer na 'n paar poging om 'n breër plan om die euro-gebied ondersteun, sê Alan Ruskin, globale hoof van Group-van-10 buitelandse valuta strategie by Deutsche Bank AG in New York. Was teken om 'n punt waar hulle sal kom met 'n plan en die mark bereid is om hulle die voordeel van die twyfel te gee totdat ons die plan te sien. Al hierdie wins te wyte was aan politieke verklaring en dit was wydverspreide kennis voor die aankondiging. Tog, hierdie politieke verklaring het veroorsaak dat die euro te kry byna 2. Die politieke proses is die dryfkrag agter die ekonomiese uitkoms van die grootste valuta op die planeet. Dit is 'n groot moontlike mislukking punt. Politieke argumente het 'n manier om wetlike uitdagings. Waarom nie net meer geld Die Duitse hooggeregshof Sê Nein Die euro het 'n skrik 'n paar maande terug dit is belangriker as mense besef. Die Duitse hooggeregshof gevra om 'n besluit oor die wettigheid van Duitsland deel te neem in die bailout proses vir Griekeland gee. Die finale besluit bevestig die wettigheid van al die vorige aksies. Maar die regerende sê 'n nuwe befondsing versoek het deur die Duitse Parlement goedgekeur moet word. As jy het gewonder hoekom die Europeërs net meer geld dont toeken, die Duitse Hoërhof se uitspraak is die rede waarom. Die beste manier om die markte nou waarheid te sê sou wees om die bedrag geld wat beskikbaar is om die probleem op te lande uit te brei en het die geld ten volle gerugsteun deur die Duitse en Franse regerings. Maar dit kan nie gebeur nie, want die aanvraag sou hê om te gaan verby die Duitse Parlement. Wat gebeur is die huidige fonds die Europese stabiliteit Fonds Finansieel (EFSF) word aged meer lenings te skep met dieselfde hoeveelheid geld. Die EFSF program is nie uitgebrei met 'n verhoogde befondsing. In plaas van die bestaande fondse sal verbeter word deur gebruik te maak van die uitleen van die lande. Die rede hiervoor is omdat enige versoeke vir nuwe fondse sal hê om te gaan deur die Duitse Parlement en kry hierdie fondse is ver van sekere. Die verbetering is die gebruik van die dieselfde geld reeds deur die Duitse en ander lande toegeken en nie die geval vereis Duitsland te gaan Infront van die Duitse parlement te vra vir meer lenings. Die meeste van die kommentaar op die euro situasie is oor die nuwe verbeterde EFSF program. Maar die implikasies van die besluit deur die Duitse hooggeregshof is baie meer ontstellend. Dit dui daarop dat aksies en besluite op die euro vlak moet loop deur die regstelsel van die individuele lande uit te voer. Wetlike besluite by die hooggeregshof vlak is byna altyd beïnvloed deur politieke kommer in daardie land. Ons hoef net te kyk na Amerikaanse Hooggeregshof uitspraak om te sien hoe die interpretasie van die wet verander in reaksie op politieke kommer. Die uitslag van die saak in Duitsland is nie die punt. Die punt is dat Duitsland amper opgeblaas die hele euro ooreenkoms as gevolg van wetlike beperkings en politieke oorwegings. Elke land het nou 'n duidelike pad na die EFSF bailouts ontwrig, selfs nadat die ooreenkoms onderteken. EFSF geen finansiële steun Will Befondsing is onderworpe aan Politiek at Home Die EFSF is 'n fonds verbind tot die redding van Griekeland, Portugal, en enige ander lande wat probleme verkoop van hul soewereine skuld op die ope mark. Hierdie fonds is reeds gebruik vir Griekeland, Ierland, en Portugal. Maar baie belangrik, die EFSF isnt net 'n hoop geld, wag om gebruik te word. Die EFSF is nie befonds totdat lande versoeke op die fonds. Die fonds self vereis lidlande om opdokken fondse op 'n as wat nodig basis sodat lande hulp te vra, sal die geld vloei in die fonds, en dan kry uitbetaal aan die probleme lande. Die proses duur weke. Jy kan die probleem sien met hierdie opstelling. Politieke gebeure kan lande soos Finland, Slowakye, en selfs Frankryk en Duitsland laat hulle gedagtes te verander oor befondsing wanneer die versoeke vir fondse getref. Dit gebeur vandag Slowakye het teen die goedkeuring van die verbetering van die EFSF gestem. Enige land kan wetlike uitdagings bring oor spesifieke befondsing vir hul hoë howe as die versoeke gemaak. Dit wys net hoe kwesbaar die proses is om die politieke proses in Europa. As die resessie vererger kry, kon die politiek veel geword, baie minder bereid is om die EFSF finansier. Daar kan maklik 'n string van uitdagings om die EFSF net wanneer die EFSF moet fondse om bailout lande regoor Europa. Wetlike uitdagings soos die wettige uitdaging wat ons gesien het in Duitsland kon maklik opduik in 6 of 12 maande, as werklike versoeke vir befondsing kom in die EFSF. Dit kan die uitbetaling van fondse te vertraag om die probleem lande. Dit sou dwing om te vertrou op die Europese Sentrale Bank as hulle nou doen met al die probleme en konstante bekommernis wat verband hou met hierdie reëling. So dit is die rede waarom ek 'n dood horlosie op die euro te hou is daar net so baie maniere vir individuele lande om 'n sleutel te gooi in die werke, selfs nadat handel onderteken. Die toekomstige befondsing vir die verbeterde EFSF is nie gewaarborg nie, selfs al is die transaksie deur die lede oorgedra word in die volgende paar weke.


No comments:

Post a Comment